søndag 16. juni 2013

Gårsdagen - utdrikningslag


Vi hadde en super dag i går! Min kjæres bestevenn skal gifte seg i sommer, og i går var det klart for utdrikningslaget til bruden.
Vi startet dagen på nesodden, hvor bruden bor, og endte i Moss hos den ene forloveren, etter pikknikk på stranden og en tur på Våler aktivitetssenter.


Jeg kjente bare bruden fra før, men de andre jentene var veldig koselige og morsomme, så jeg følte meg som en del av gjengen allikevel, og hadde det utrolig gøy!!


Ellers hadde vi den obligatoriske pakkeleken, hvor bruden skal gjette hvem gaven er fra, og så hadde forloveren laget en quiz-bok hvor alle jentene fikk hver sin side.
Middagen spiste vi hjemme hos forloveren, og alle fikk hver sin oppgave med noe de måtte fortelle om bruden. Ja, og så var vi innom en lokal fotballkamp, hvor bruden måtte ta på seg fotballdrakt og løpe over banen og trikse litt i pausen. Hun hadde på forhånd ønsket å slippe unna type "selge kondomer i stygt antrekk med brudeslør", og det slapp hun også. Jeg er veldig for at bruden skal bli hørt på sånne ting, så det syntes jeg var bra. Jeg ser liksom ikke poenget med å drite ut bruden så mye at hun ikke synes at det er noe morsomt selv. Det skal jo være en morsom dag for alle!!

2 kommentarer:

mammaKine sa...

Så gøy! Helt enig med deg, det er best å høre på brudens ønsker!! Ha en fin kveld, klem!

TreTette sa...

Jeg er også så enig! Det er brudens fest, hun som skal være i sentrum og hennes ønsker bør komme først..! :) Det er noe 1998`sh å drive med sånn utdritning.... :)