fredag 14. juni 2013

Dagen i dag og Osloturen


I dag har storebror vært hjemme fra barnehagen på grunn av ørebetennelse. Han er heldigvis veldig flink til å sysselsette seg selv, så jeg fikk male litt og styre her mens lillesøster sov. Det er værre å få gjort så mye fornuftig mens lillesøster er våken..


Jeg tenkte jeg måtte vise frem noen bilder fra vi var i Oslo her om dagen. Lillesøster var så opptatt av "bebi", og klappet og koste på han. Hun prøvde til og med å ta på han lua til storebror. Hehe, herlig!


Se den geniale såpeboblesaken de hadde der da! Snakk om enkel moro!! Det var en sånn som gikk på batterier, hvor en liten vifte blåste på seks åpninger hvor det kom såpebobler ut. En sånn må vi helt klart få oss her i heimen også! Jeg mistenker at en lignende sak allerede ligger i kofferten til bestemor som snart kommer på besøk ;)

Nå må jeg hive meg rundt og ordne litt før jeg kommer meg i seng. Det blir en hektisk dag i morgen! Jeg titter nok innom på instagram, for de som følger meg der (mammamona). 

1 kommentar:

mywoolyadventure sa...

Moro med såpebobler. Mi lille elsker det:) En sånn maskin var jo veldig kjekk da. Slipper man å bli svimmel av å sitte å blåse og blåse, for unger blir jo ikke lei:p