mandag 20. mai 2013

Sommerklar


Jeg får jevnlig tilbud om enten å skrive innlegg for penger, eller å prøve ut noen produkter. Foreløpig har jeg kun takket ja til å prøve produkter som jeg har lyst til å prøve. Jeg føler liksom at det blir helt feil å plutselig skulle skrive et innlegg om poker-reisemål bare for å tjene noen kroner. Jeg gidder heller ikke å skrive om en eller annen nettbutikk som jeg aldri ellers handler i, mot å få 10% rabatt eller noe i den duren.

Da jeg fikk tilbud om å teste ut SkinSpa fra Braun ble jeg derimot ivrig. Dette er et produkt for meg, som hater kroppshår!! Yey!! Jeg er såpass nerd at jeg kan glede meg stort over sånne produkter (og ihvertfall når jeg har fått det gratis da gitt).

Og dommen over produktet er følgende; jeg digger den!! Jeg har riktignok brukt sånn epilator på bena tidligere også, og vært fornøyd med det. Det geniale med denne er jo at den kan brukes i dusjen!! Da er det jo MYE enklere å få det gjort, dessuten gjør det litt mindre vondt også. Hårene holder seg lenge borte, og er mye mykere når de kommer ut igjen.
Dessuten er det med en sånn exfolieringsbørste på denne nye typen. Herlig!! Jeg prøvde den i ansiktet jeg (altså exfolieringen), og syntes den var super.

Så nå er kroppen sommerklar! Hørte du det?? Det er bare å sende mere sommer denne veien!!

Ingen kommentarer: