onsdag 20. mars 2013

Hell i uhell


Snakk om hell i uhell!! Jeg er jaggu glad for at ikke denne omgangssyken kom en drøy uke tidligere. I går kveld rakk jeg nemlig å si til pappaen i huset at "kanskje vi virkelig er så heldige at resten av oss slipper unna!?". Så gikk jeg for å pusse tennene, og tittet innom lillesøster på veien. Der tok det ikke lang tid før jeg skjønte hva som hadde skjedd. Stakkars lillesøster har også blitt syk :(
Jeg priser meg ihvertfall lykkelig over at hun ikke hadde gips på armen som ble innsmurt i herlighetene. DET hadde virkelig ikke vært noe særlig. Det er vanskelig nok å holde huset rent for virus, om hun ikke skulle gått med en ekte virusbombe på armen i tillegg :S Jaja, godt det er noe man kan glede seg over når det gjelder dette grusomme viruset...

Ingen kommentarer: