torsdag 21. februar 2013

De siste dagene


Vi har som vanlig travle dager, med mye hyggelig som skjer.
På tirsdag kjørte vi til Gardermoen, for å treffe bestemor som var på gjennomreise. Vi må jo benytte sjansen når hun er i nærheten! Barna syntes det var veldig stas å treffe bestemor igjen, selv om Daniel var noe skuffet over at han ikke fikk sove over hos bestemor.


I går kjørte Adamor og jeg igjen ut på langtur, og besøkte en venninne som jeg ble kjent med da jeg gikk gravid med Daniel. Kjempekoselig å holde kontakten, selv om man bor et stykke unna hverandre!


I dag har Ada og jeg hatt besøk her hjemme. En kollega av meg har vært på besøk med datteren sin, som vi har tatt bilder av.

Så selv om jeg ikke er så flink til å skrive om hva vi bruker dagene våre til, så betyr det ikke at vi ikke har mye hyggelig å gjøre.
Nå skal jeg fortsette redigeringen av dagens bilder - alltid like gøy :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk flott bilde av bestemor og ungene-full av livsglede! Virkelig et blinkskudd!
Klem fra tante Hilde