søndag 27. januar 2013

Helgen


Vi har bare vært hjemme i helgen. Mormor og morfar har hatt besøk av barnas fetter og kusine, så da har det blitt mye ute- og innelek sammen dem.


Hver gang de er på besøk ser jeg hvor synd det er at Daniel ikke har noen barn i nabohusene her som han kan leke med om ettermiddagen og i helgene. Det er jo fantastisk når han bare kan løpe rett over veien, og så har han to stykker på sin egen alder som han elsker å leke med!
Men, men.. Vi trives veldig godt her uansett, og det kommer jo flere og flere barnefamilier i nabolaget her etterhvert.


Ada har vært litt småpjusk i helgen. Hun hadde feber på fredag, og litt på lørdag kveld. Men hun har ikke vært i så aller verst form allikevel, heldigvis. Hun fikk ikke være med i akebakken, men ellers har hun vært med på det meste.

Jeg har kanskje ikke nevnt det, men det ble plutselig til at pappaen i huset tok ut fem uker av pappapermen sin i januar. Jeg har jobbet litt ekstravakter, men siden vi egentlig ikke hadde planlagt det sånn, så hadde jeg jo permisjon fra jobb jeg også. Så vi har kost oss med å være hjemme litt sammen, og fått gjort litt forefallende her. Og så har det jo vært kjempeluksus for meg at pappaen har stått opp med storebror hver dag, og har levert han i barnehagen. Denne uka blir siste uka med pappaperm, så da er det bare å nyte det til det fulle!!

Ønsker alle en finfin uke :)

Ingen kommentarer: