mandag 28. januar 2013

Gamle ting


Jeg har blitt så glad i gamle ting med årene. Da vi flyttet inn i huset her lot de forrige eierne det ligge igjen litt småtteri som vi kunne beholde eller kaste. De hadde visst litt dårlig samvittighet etterpå, siden de følte at det ble liggende igjen rot etter de - selv om jeg hadde sagt at jeg gjerne ville se igjennom det. Jeg fant flere små "skatter" i kassene, og syntes at det bare var stas at tingene ble lagt igjen!
Noe av det som lå i kassene var noen gamle bilder i ramme. Jeg har lenge hatt lyst til å sette de opp et sted, uten at jeg egentlig har funnet noe egnet sted. Men plutselig fant jeg ut at to av de kunne få plass på bildelisten vår i stua. Selv ble jeg kjempefornøyd, og synes at bildene er veldig sjarmerende. Hurra for gjenbruk!

Ingen kommentarer: