lørdag 15. desember 2012

Fotoshoot


Mamma: "Daniel, kan ikke du være med ned i kjelleren og prøve de nye lysene til mamma da? Det er veldig kult!!"

Daniel: "Ok"

Daniel: "Kan jeg få spille gitar?"

Mamma: "Oh yes!!"

Haha, det er ikke ofte storebror vil være med på bilder. Men det var visst spennende med de nye lysene til mamma. Og mor var selvsagt veldig fornøyd med at lille ville spille "gitar".

Jeg har kjøpt meg litt nytt utstyr, siden jeg håper på å få litt mer fotooppdrag etter nyttår. Men egentlig så hater jeg unaturlig lys, og synes det er vanskelig å få det til å se naturlig ut. I dag var første gangen jeg prøvde ut to av de nye lampene (jeg får en tredje etterhvert også). Jeg må nok prøve de ut litt mer i jula, ja!

1 kommentar:

maritamt sa...

Så herlige bilder, Daniel er virkelig ein flink liten modell :) Kunstig belysning kan vere utfordrande, men du kjem nok fort inn i det :) Lykke til.