mandag 15. oktober 2012

Boklansering


I dag har jeg vært på Latter på Aker Brygge på noe så fancy som en boklansering. Siden jeg kjenner to av forfatterne syntes jeg det var gøy å ta turen. Etter boklanseringen ble det middag og et glass vin på byen. Men siden man har små barn som venter hjemme, og det er vanlig hverdag i morgen, så ble det tidlig kvelden. Uansett så er det jo gøy å komme seg ut en tur!
Ja, da har jeg jo kommet med årets julegavetips også, om du har en nordlending eller bergenser i familien ;)

3 kommentarer:

Line sa...

De bøkene vil jeg gjerne kjøpe! Vet du hvor man får kjøpt de? Tusen takk for tips:)

mona sa...

De skal være å få kjøpt på de fleste bok- og nettbokhandlere, f.eks. her http://www.tanum.no/tanum/product/product-detail.action?id=9788205423374 :)

Marianne With Nor sa...

Genseren er fra MeMini:) men er fjorårsmodell...Kjøpte i to forskjellige str, syns den er sååå fin! Same med dressen til vesla:)