søndag 9. september 2012

Venninnebesøk


I dag har vi vært på kjempekoselig besøk hos mormoren og morfaren til denne jenta her. Som barn løp jeg inn og ut av huset deres nesten som det var mitt eget. De bodde nemlig rett over hagen vår, og datteren deres, Eirin og jeg var veldig gode venninner. Nå har de flyttet til et annet sted i kommunen, og bygd seg et utrolig flott hus med utsikt over sjøen. I dag var vi bedt på lunsj i nyhuset (ja, eller jeg inviterte meg vel nesten selv, siden jeg hadde så lyst til å se hvor fint de har fått det ;)).

Eirin og jeg fikk barn med bare to måneders mellomrom, så vi gjenopptok den gode kontakten igjen da vi hadde svangerskapspermisjon sist. Nå er det ikke så ofte barna treffes lenger, siden begge familiene har flyttet ut av Oslo, og til hver sin kommune. Men når de først treffes, så leker de så utrolig godt sammen! Jeg er sikker på at de leker ekstra godt sammen fordi de har kjent hverandre hele livet.

Nå er det snart kvelden her i huset. I natt var første natta på nesten en mnd hvor vi følte at vi endelig fikk litt søvn, og fikk sovet litt ut. Men allikevel har jeg vært stuptrøtt hele dagen. Jeg mistenker kroppen for å si "oioi, så herlig med litt søvn - det vil jeg ha mere av!!"

Ingen kommentarer: