tirsdag 14. august 2012

Tilbake til hverdagen


Nå er vi vel hjemme igjen etter en super ferie. Vi har hatt flere fine dager oppe i nord, og mer enn nok moro å finne på. Jeg har masse fine bilder, og kunne gjerne tenkt meg å vise de frem alle sammen. Men det er vel helst for spesielt interesserte, så jeg skal spare dere ;)


I går ble jeg med morfar og kompisen ut for å ta inn lina de hadde satt ut. I år er tredje året på rad at de prøver å få kveite, og endelig i år løsnet det for gutta. Da jeg ble med fikk de opp kveite nr fire for sesongen. Kjempegøy! I tillegg var det blikkstille og flott på havet, så jeg er kjempeglad for at jeg fikk være med :)


Broren min kom også oppover med familien, så fikk vi et par dager der oppe alle sammen. Kjempegøy for barna å få leke litt sammen, og hyggelig for de voksne å se hverandre! Feriehuset til mormor og morfar er ikke så stort, så vi fant ut at det kanskje holdt med et par dager der hele gjengen ;)
I går hadde vi knallvær, og var nede ved sjøen og grillet og koset oss. Igrunn var det nesten litt for fint vær, siden jeg hadde planlagt å få tatt noen fine bilder av lillesøster med sjøen og fjellene i bakgrunnen. Men det ble rett og slett for mye sol, så jeg fikk ikke tatt de bildene jeg hadde sett for meg.. Jaja, jeg skal vel ikke klage når man først får så fine dager!

I dag satt barna og jeg oss på flyet og reiste hjem igjen. Det gikk veldig fint, selv om jeg hadde både tung koffert, vogn sekk og veske i tillegg til begge barna som skulle inn og ut av fly og flybuss.
Og det er alltid like deilig å komme hjem igjen når man har vært ute og reist. Denne gangen var det nok ekstra hyggelig også, siden vi ikke hadde sett pappaen på over en uke!

Ingen kommentarer: