torsdag 9. august 2012

Reklame for nordnorge!


Jeg fortsetter med å reklamere litt for nordnorge her inne! For man skal lete lenge etter finere steder, når man er heldig og får fint vær! Jeg har riktignok vokst opp med å feriere her oppe, så jeg er ekstra glad i denne delen av landet vårt.

Morfar var heldig og få kveite i dag også, så da måtte Daniel og jeg hive oss på sykkelen for å møte de i havna.


Etterpå dro barna og jeg på båttur med min fetter. Vi gikk også en tur i land, hvor vi lagde bål, grillet pølser og lette etter krabber. En fantastisk fin dag som storebror garantert vil huske lenge! Lillesøster var mest opptatt av å få tak i all småsteinen på "stranda". Jeg plukket sikkert hundre steiner som jeg la oppå pleddet hennes, men hun ville bare ha alle steinene som lå utenfor pleddet (en av mange situasjoner hvor jeg gjerne kunne tenkt meg at hun ikke krøp enda..). Forøvrig så fikk hun på seg lue, og litt solskjerming altså, så hun lå ikke sånn midt i solen lenge ;)


I morgen er det meldt overskyet, så da har vi planer om bytur og badeland. Gjett om det er en liten kar som gleder seg??!

1 kommentar:

Pernille Ulrikke sa...

Det ser så koselig ut i nord-norge.. Neste sommer vil jeg på bil tur mot nord ;-)