lørdag 18. august 2012

Polarn O. Pyret

Jeg ble spurt om jeg ville prøve den nye nettbutikken til Polarn O. Pyret. Og hvem vil vel ikke det?? Jeg synes ihvertfall at de har mange fine klær og ikke minst god kvalitet på klærne. Begge barna har hatt klær fra P.O.P fra før, som vi har vært veldig fornøyd med.
Valget falt på en superfin genser til storebror, og genseren kom på postkontoret her to dager etter at jeg bestilte den - ikke dårlig!


P.O.P. har forresten fri frakt fra den nye nettbutikken ut uka, så fort dere inn og bestill om dere er interessert!

PS. Er det noen av mine "bloggvenner" som skal på bloggtreffet til P.O.P?

7 kommentarer:

Kirsti sa...

Kjempefin genser! Liker P.O.P godt og vi ahr fått endel klær til Max derfra.

Høres spennende ut med treff også. Kos deg.

Klem Kirsti

★ Heidi ★ sa...

Hei! Jeg ble ogsaa spurt om jeg ville blogge for Polarn og Pyret! Virker som de virkelig satser paa aa spre budskapet om ny nettbutikk:) Jeg skulle gjerne gaatt paa bloggetreff, men blir litt i dyreste laget aa reise helt fra Spania;)

Fin genser paa veldig fin gutt!!
ha en straalende dag!

Karen sa...

Superfin! Hvilken størrelse har Daniel? Og hvor høy er han?

mona sa...

Ja, syntes det hørtes gøy ut med treff jeg og, men tror ikke jeg får til å bli med, dessverre..

mona sa...

Str 104. Vet ikke helt hvor høy han er nå, men han er heller liten for alderen enn stor..

mammaKine sa...

Hihi. Je skal på POP treffet ;-)

mona sa...

Jeg fikk dessverre ikke til å bli med. Hadde vært gøy, så veldig synd. Neste gang... ;) Kos deg du!