mandag 23. juli 2012

Soool!


Endelig fikk vi en finfin sommerdag her oppe!! Fortsatt så kald vind at barna beholdt lua på, men en nydelig dag. Hadde det vært mange flere sånne dager her oppe i løpet av et år, så skulle vi nok ha flyttet nordover vi også. For nordnorge er virkelig fantastisk hvis du får oppleve det i fint vær!!

Vi har ikke gjort annet enn å gå en tur til byen på dagen, og en tur i fjæra på ettermiddagen. På turen i fjæra fikk lillesøster sitte i babybjørnen som vi har lånt med oss på turen. Jeg hadde jo liksom håpet at hun ville sitte i bæresjalet eller meitaien som jeg brukte så mye til storebror, men lillesøster må visst ha med seg alt som skjer. Så da tyr vi til babybjørn for kortere turer. Jeg vet at mange er veldig skeptisk til babybjørn, og jeg er jo egentlig litt skeptisk selv også, siden ekspertene mener at den ikke er ergonomisk riktig for barna. Men jeg tenker nå at så lenge man gjør ting med måte, så kan det vel ikke være så farlig. Lillesøster trives ihvertfall godt, og de gangene vi har brukt den foreløpig så har den heller ikke føltes vond for mors rygg.

I morgen skal det visst også bli litt sol - vi gleder oss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Du tar så masse fine bilder, og jeg lurer på hovrdan du får de så lyse? Hvilket kamera og linse bruker du?

K.S

:-)

mona sa...

Tusen takk for det! Jeg får en del spørsmål om dette, så jeg tenkte at jeg skulle skrive et innlegg om det veldig snart. Så bare følg med ;)

Florisa sa...

Så kullt bilde! Og herlige utsikten fra bolblebadet over her, drømme!