fredag 23. mars 2012

Helg


Jammen var det ikke helg igjen! Jeg skjønner ikke helt hvor dagene blir av... Planer for morgendagen er å få gjort litt arbeid i hagen. Derfor har jeg gått til innkjøp av et kattenett til vogna i dag. Det er nemlig mange katter i nabolaget her, så jeg har ikke turt å la frøkna sove ubevoktet i vogna si ute. Man hører jo innimellom historier om katter som har lagt seg oppå ansiktet til babyen og kvalt den. Skrekk og gru!! Men i morgen er altså planen at hun skal sove søtt i vogna si på terrassen, mens mor gjør hagearbeid i solen. Hurra for det fine været som er om dagen!!

Dere synes kanskje at jeg spammer dere med bilder jeg har tatt av frøkna for tiden. Det er jo bare det at jeg har så mange fine, og jeg synes at jeg må få vist frem noen av de.. Så dere må nok bare leve med det en stund fremover ;)

God helg til dere!

Her er altså et kattenett. Det er nemlig sånn at kattene lett kan klore opp et myggnett - ihvertfall hvis man skal tro det som står på internett..

Ingen kommentarer: