tirsdag 28. februar 2012

Søskenlikhet


Da Ada ble født, syntes jeg ikke at hun var lik storebroren sin i det hele tatt. Men etterhvert har det dukket opp flere og flere likhetstrekk. Jeg synes det er litt gøy hvis man kan se at de er søsken, dessuten så er jo storebror så fin at det ikke gjør noe å ligne litt på han ;)
I går knipset jeg et bilde av Ada da hun var nybadet og fin. Tanken var å ta et lignende bilde som vi har av Daniel i ramma sammen med fot- og håndavtrykket hans, sånn at vi kan ha bildet av henne i ramme sammen med avtrykkene hennes også.
Jeg var rimelig fornøyd med å få et nesten identisk bilde!! Ada er to uker og to dager gammel på sitt bilde, mens Daniel er to uker gammel på sitt. Er det flere enn meg som kan se visse likhetstrekk kanskje??

Ps: tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger om navnevalget vårt! Og tusen takk for fine kommentarer om nyfødtbildene. Jeg blir ekstra stolt når jeg får fine kommentarer fra andre flinke fotografer som jeg ser opp til :)

Ingen kommentarer: