lørdag 11. februar 2012

Oh yes!!


Gjett to ganger hvor vi er.... Yes, oppi det badekaret der blir det forhåpentligvis snart født en liten ny verdensborger. Jeg har kjent at noe har vært på gang hele dagen, og reiste inn tidligere enn hva jeg ville gjort om jeg var førstegangs. Og jeg fikk visst rett, her er det gode fem cm og spent vannblære - og akkurat i det vi kom inn på sykehuset ble riene både tettere og vondere. Wish me luck!!

Forresten så måtte objektivet mitt sendes på reparasjon. Så nå har jeg et låneobjektiv, uten mulighet til å ta den type bilder jeg er så glad i selv.. Men, men, skal nok få tatt noen fine bilder av frøkna allikevel :)

5 kommentarer:

¤ Mini&moi ¤ sa...

Hurra! Nå ble jeg glad på dine vegne Mona:-) jeg ønsker meg en 12.02.2012 baby. Masse masse lykke til! Gleder meg til å se bilder. Klem

Wenche sa...

Å så spennende! Heia, heia, og masse lykke til!!

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

SPENNENDE!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til å se bilde av henne:)

Størstepia sa...

Åååå, så kult Mona!!!
Ønsker deg lykke lykke til, gleder oss til å se bilder!!
Klem fra størstepia

mammaKine sa...

Tenk at det bare ble tre små dager mellom de små nurkene våres! Heldig du er som slapp overtid :-) håper fødselen gikk fint, gleder meg til å lese mer fra deg :-) stor klem fra meg!