torsdag 2. februar 2012

Litt maling


Er det ikke utrolig hva litt maling kan gjøre med ting??
Jeg kjøpte denne vugga billig, og tenkte at jeg skulle male den. Men innen jeg kom så langt at jeg fikk begynt var jo armene mine ute av stand til å ta på seg sånne jobber. Derfor vurderte jeg faktisk å bare bruke den som den var.. Men så kom snille pappaen min og tilbød seg å male den for meg - hurra!


Så nå står det en helt annen vugge i stua her, og venter på at det skal komme en liten baby og sove i den :) Ble den ikke fin?? Vugga er malt med sense maling, for at det ikke skal være noen giftige gasser for den lille å puste inn.
På det første bilde er det forresten påmontert noen hjul som også fulgte med. Sikkert veldig praktisk, men mye finere med meier synes jeg!

1 kommentar:

Elin sa...

Så utrolig fin den ble!
Mye finere med meier enn med hjul spør du meg :)