mandag 20. februar 2012

Barselbesøk


I dag har vi hatt en vakker liten frøken og mammaen hennes på barselbesøk her. Ingeborg er lillesøsteren til en av gutta fra barselgruppa til Daniel. Kjempekoselig med litt skravling på formiddagen i stede for å bare sove, som jeg har gjort de fleste formiddagene siden frøkna kom til verden! Takk for besøket, A-M!


Etter besøket måtte jeg dessverre hente en syk storebror i barnehagen. Han virker heldigvis ikke kjempedårlig, men er slapp, høres tett ut og hadde feber. Jeg er selvfølgelig litt redd for at han skal smitte lillesøster, men synes det er litt vanskelig å holde han unna henne. Han skjønner jo ikke at hun kan bli smittet, så han vil jo gjerne kose med henne. Jeg prøvde å holde henne litt på avstand uten at han skulle føle at han ble avvist, men det var jammen ikke lett. Vi får krysse fingrene for at det går bra, og at storebror snart er frisk igjen!

2 kommentarer:

Fru Føreland sa...

Nå har vi sitti inne i over en uke pga sykdom hos meg og lillefrøkna , har nesten fått abstinenser av å ikke kunne dra på barselbesøk.... er jo så koos med barselbesøk:)
Angående om storebror smitter så er det vel stor sjans for at hun slipper unna siden du ammer. Frøkna her var ikke syk en dag mens hun ammet, men er nå på sin andre a.b kur siden jul (sluttet da å amme pga tenner og biting). Så er bare å amme på;D

Ha en finfin tirsdag!

Karen sa...

Haha, det øverste bildet det er jo av søstera mi da hun var 10 måneder!