onsdag 11. januar 2012

Så mye...


Så mye som skulle vært gjort, men så skriker kroppen at den bare vil hvile. Ah, det er så frustrerende når man er syk hjemme og har masse man gjerne skulle ha ordnet! Jeg har jo blitt ivrig på å få istand ting til babyen skal komme nå, og det er nok av ting jeg kunne gjort både av det og av vanlig husarbeid her hjemme. Jeg har til og med pynten fra juletreet liggende i sofaen her, men har ikke orket å ta det med ned i kjelleren for å legge det på plass...
I går kjørte jeg Daniel sin morfar for å hente bilen hans på verksted. Så tenkte jeg at da benytter jeg sjansen til å få handlet madrass til vugga og litt småting, når jeg først var ved kjøpesenteret. Etter en rask runde i de butikkene jeg måtte innom, så var jeg rett og slett helt kaputt.
I dag er det skikkelig knallvær her også. Jeg har akkurat levert lille i barnehagen, og det var så deilig med den fine hvite snøen og sola som tittet frem. Det måtte jo vært perfekt med en skitur på en dag som denne!
Men neida, jeg får heller bare synke godt ned i godstolen her og tenke på alt jeg kunne ha gjort. Jepp, det var dagens syt herfra. Nå skal jeg bare hvile og drømme om at alt som skulle vært ordnet er i orden, og så skal jeg tenke på en herlig trilletur med verdens fineste lille baby - det er jo tross alt ikke lenge til det er en realitet ;)

Ps: På bildet kan dere se hvordan det så ut da vi prøvde å få tatt noen magebilder i helgen. Hihi..

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh, jeg føler din frustrasjon på kroppen. Har det slik sjøl om dagen, ikke syk, men jeg har lite energi og sovner fort. Så her blir lite gjort. Men godt det bare er for en stund, snart har du lille hos deg.
Ha en fin dag :)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

HUff, du får ta det rolig men jeg husker selv hvor vanskelig det er.
Er jo gøy å drive med rommet til den nye :)
Kos deg i dag.