onsdag 25. januar 2012

En etterlengtet dag


Selv om jeg er glad i jobben min, og det gir meg mye å kunne gå på jobb, så må jeg innrømme at dagen i dag har vært en etterlengtet dag. Jeg skal ikke nekte for at det er tungt å gå på jobb når man veier 17 kg ekstra, knapt sover om nettene og har diverse andre plager. De fleste som kjenner meg vet jo også at permisjonstiden min med Daniel var den beste perioden i livet mitt. Jeg som alltid har vært glad i å jobbe, og alltid har jobbet mye, STORtrivdes som husmor, og fant ut at jeg gjerne skulle vært husmor på 60-tallet. Derfor er det rart, men veldig godt at permisjonen min nå har startet.

Nå er jeg veldig spent på om denne permisjonstiden kommer til å bli like fin som den forrige. Som jeg nevnte i går, så er jeg jo klar over at jeg ikke kan nyte permisjonstiden like mye denne gangen, siden vi har en gutt fra før som krever sitt. Jeg kan ikke bare sove utover formiddagen hvis den lille sover da, og jeg kan ikke bare farte avgårde med den lille og ikke komme hjem igjen før langt på kveld, sånn som jeg ofte gjorde med Daniel. Men jeg tror nok at jeg skal kose meg allikevel altså :)

Nå skal jeg bruke resten av denne uka og begynnelsen på neste uke på å gjøre de siste innkjøpene og få alt klart til babyen som kommer. Så håper jeg at jeg får noen dager ekstra hvor jeg bare kan hvile meg før den lille melder sin ankomst. Spennende tider er det ihvertfall, ingen tvil om det!

Ingen kommentarer: