fredag 9. desember 2011

Vinnerlykke


For noen uker siden kom det plutselig et blaff av vinnerlykke forbi her. Som jeg har nevnt tidligere, så er det sånn i denne bloggverdenen at mange kjører såkalte giveawayer - gi bortèr - blogglotterier eller hva de ønsker å kalle det. Da kan man ta lodd ved å legge igjen en kommentar på innlegget deres.
Hvis det loddes ut noe jeg har lyst på i de bloggene jeg pleier å titte innom, så tar jeg selvfølgelig lodd. Hva er vel bedre enn å vinne noe fint, uten å betale noe i det hele tatt!!??

Og nå var jeg altså så heldig at jeg vant denne morsomme lysestaken hos Norske interiørblogger, NIB. Den passer jo perfekt nå til advent, siden det tilfeldigvis er fire lys i den. Jeg fikk den her om dagen, så jeg har ikke fått somlet meg til å få på lys med tall, men det skal jeg nok ordne i løpet av noen dager :) Lysestaken er fra Ferm Living, for de som er interessert.


Jeg var også så heldig at jeg på bloggen Pias verden vant et gavekort hos Epleskrinet. For gavekortet kjøpte jeg denne fine genseren her, som Daniel skal få som en ekstragave til jul.

Når vinnerlykken først var i nærheten, benyttet jeg også sjansen til å tippe lotto. Og tror dere jammen ikke at jeg vant hele 140 kroner der også. Jaja, jeg hadde igrunn heller håpet på denne storgevinsten som det har vært så mye snakk om den siste tiden. Men jeg skal ikke klage ;)

2 kommentarer:

Pia sa...

Grattis! Blogglotteri er morsomt:) God helg!

★ Heidi ★ sa...

Herlighet! Snakker om vinnerlykke:)
Alle gode ting er 3!!

Ja, for den som ikke deltar vanker det sjelden noe... Snakker om meg selv her altsaa...

Ha en herlig kveld!