onsdag 9. november 2011

Godstoler

Endelig har vi fått oss skikkelige stoler foran tv'en. Vi har lenge vært på utkikk, men det er jammen ikke lett å finne stoler som er gode å sitte i, ser forholdsvis pene ut og som ikke er svindyre!!!




Men plutselig dukket disse brunstad stolene opp på finn.no. De er fem år gamle, men har vært veldig pent brukt. Jeg kan synes at det er litt ekkelt å kjøpe sånne ting brukt, så på forhånd sa jeg bare at vi ville se på de. Men heldigvis så de veldig rene og pene ut, og det gjorde også ekteparet som solgte de og resten av huset deres (mulig at jeg er litt sær, men jeg vil ikke ha stoffstoler som er skitne og ekle..)
Min kjære trodde vel egentlig at jeg skulle trekke meg da jeg så fargen - jepp, de er grønne - men selv om jeg helst ville hatt hvite eller grå stoler, så er jeg veldig fornøyd. Det spørs om de ikke skal få hvert sitt lammeskinn i seg etterhvert da..
Og hvis noen lurer, så heter modellen fia, og de er utrolig gode å sitte i. En helt annen verden sammenlignet med POENG-stolen fra IKEA som jeg har sittet i det siste halvåret!!

Det fine avlastningsbordet som står mellom stolene er et gammelt sybord som vi har vært så heldige å arve. Jeg elsker det!! Jeg vurderte å sette noe pynt på det for bildets skyld, men nøyde meg med å fjerne fjernkontrollene og glassene som sto der fra før ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Størstepia sa...

Så deilig å komme over slike kupp! De så virkelig nydelige ut!
Sikkert litt bedreå sitte i for en gravid kropp enn de forrige også!;)
Ser du har hatt mye vinnerlykke i det siste, rart sånn, de kommer skjelden alene:)! Grattis!
God onsdag, klem fra størstepia