tirsdag 25. oktober 2011

Kupp


I dag skulle jeg bare løpe en tur innom Lindex på vei hjem fra jobb. Jeg skulle egentlig bare ha neglelakkfjerner, men måtte selvfølgelig titte innom barneavdelingen samtidig. Der var det til min store glede masse fine sommerklær til 70% rabatt. Så nå har Daniel sommergarderoben for neste sesong klar. Lillesøster fikk også et par plagg, og selv fikk jeg litt undertøy. Alt til den nette sum av 523,-
Jeg blir så glad når jeg føler at jeg gjør sånne gode kjøp!!
I tillegg spurte kassadama om jeg kanskje hadde lyst til å få med meg et par prøvepakker fra Libero. De hadde nemlig avsluttet samarbeidet med Libero, men hadde noen gamle esker liggende. Hvem er det vel som ikke vil ha gratis vareprøver til den lille?? Hurra for Lindex!!

3 kommentarer:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så mye fint :) Er så gøy når man får så mye for så lite.

De er jo mye fint i de bleiepakkene, så det var snilt av dem.

Størstepia sa...

Så mye fint du fikk tak i! OG gratis Liberopakker er jo ikke å forakte;-) Masse fint inni der!!
Klem

Hegeslilleboble sa...

Så kjekke ting du har fått tak i:). Herlig med slike kupp!