mandag 19. september 2011

Sigma Elektro


Vi har fått en del erfaringer med diverse håndtverkere siden vi tok over huset her i sommer. Og vi har etterhvert skjønt at håndtverkere lever sitt eget liv, og at man ikke alltid kan stole på at ting blir gjort som planlagt eller til planlagt tid. Nå har vi til syvende og sist vært rimelig fornøyd med de fleste av håndtverkerne vi har hatt med å gjøre, men jeg har litt lyst til å fremheve en av de. For når man er ekstra fornøyd med noen, så synes jeg at de fortjener å få positiv omtale!
Så om du bor i Oslo eller Akershus, så kan jeg anbefale Sigma Elektro på det varmeste. Hos oss kom de ihvertfall alltid når de skulle, og fikk gjort alt de skulle gjøre uten noe ekstra styr. Nå er ikke jeg noen ekspert på elektro akkurat, men etter hva jeg kunne se var det ihvertfall flinke og hyggelige gutter som jobbet der - og prisen var det heller ikke noe å si på. Helt tipp topp altså!
Og dette er ikke et sponset innlegg, bare så det er dagt - hihi..

Edit: Her er link til hjemmesiden deres, om noen skulle trenge elektriker

Ingen kommentarer: