tirsdag 6. september 2011

Håndarbeid


Nå er det lenge siden jeg har hatt tid og ork til noe håndarbeid. Men nå som formen har kommet seg igjen, har jeg prøvd å sette i gang med noen småprosjekter. I helgen gjorde jeg ferdig dette pannebåndet til fetter Kornelius. Han var ikke akkurat overentusiastisk over gaven fra tante, men jeg fikk han ihvertfall til å ta det på seg for bildet sin del, hihi.. Så får tiden vise om han synes det er fint nok til at han kan bruke det.

Jeg har også startet med et lite teppe til babyen. Så får vi se om indikasjonen på kjønn som vi fikk i uke 12 stemmer. Hvis ikke har jeg et halvt teppe som må gis bort til noen andre ;) Jeg begynte på et teppe da jeg var gravid med Daniel også, men det ble aldri fullført. Jeg pleier å si at han får få det til konfirmasjonen, og da som et lite putetrekk eller noe sånn..
Det teppet jeg hekler nå går mye fortere å hekle, så jeg håper ihvertfall at jeg skal ha tålmodighet til å få det ferdig. Nå har jeg jo nevnt det her også, så da må jeg vel bare få det ferdig!

1 kommentar:

Theashus sa...

Så fint det ble:) Håndarbeid er ås koselig, når man først setter i gang. jeg strikket er pannebånd til jenta mi for tre år siden, Og det blir brukt enda (kan strekkes ut, hihi)... mykt og godt.

Ha en fin kveld.