mandag 15. august 2011

Regndress

Jeg synes at det er så praktisk med hel regndress fremfor todelt regntøy. Hvorfor selges det egentlig ikke flere regndresser?? Denne fant jeg på salg på Norwegian outlet, og foreløpig er vi ihvertfall veldig fornøyd. Hvis høsten blir like fin som sommeren, så må vi vel regne med at den blir godt brukt..

Et bilde av Daniel har forresten kommet med i finalen i sommerfotokonkurransen hos foreldremanualen. Kjempegøy! Gå gjerne inn og gi din stemme, om du synes at bildet er fint ;)

3 kommentarer:

Renathe sa...

Det synes jeg også.. kjøpte memini sin til halv pris til minsta.. men ble for dyrt hvis begge skulle ha! :)

Regni sa...

Jeg synes både at regndresser er praktisk, og at det bildet er kjempeflott! Har vært inne og stemt, håper du vinner! :-)

Anne-Marte sa...

Enig i at det kan være praktisk med hel dress, men hvis det er vått på bakken og sølepytter, men ikke regner, er det praktisk å kunne ha på regnbukse og vanlig jakke/genser. Derfor velger jeg todelt. Men hvis jeg kunne tatt meg råd til begge deler... :-)