søndag 21. august 2011

Åpen gård


I dag var det akkurat fint nok vær til at vi tok en tur på åpen gård. Der traff vi også fetter Kornelius og kusine Josefine. Barna storkoste seg blandt alle dyrene, og syntes også at det var gøy å kjøre tur med traktoren (bak i hengeren da altså).
Daniel sine favoritter var nok sauene - som han kunne mate med gress, mens det skumleste var de STORE kuene som plutselig stakk hodene sine ut fra alle kanter..


Det var kanskje litt vel mye mennesker på åpen gård i dag, men ellers var det en super dag. Og akkurat da vi pakket sammen for å reise hjem igjen kom regnet. Så da var det bare å løpe til bilen og kjøre hjem og fyre i peisen :)

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Så herlig!
Kan tenke meg det var stas med alle dyrene!
Det er jo kjipt når det er mye mennesker, da får man liksom ikke sett alt like mye!
Fine bilder!
Klem fra størstepia

Anonym sa...

Hei, jeg mener ikke å reklamere for noe, men jeg ville bare tipse deg om en ting siden du er mammablogger. Jeg skjønner hvis du velger å overse en slik kommentar, men jeg håper du tar deg tiden til å høre hva jeg har å si. Søsteren har nettopp startet å selge klær på nettet, facebook faktisk. Hun selger klær for unger på din alder, og jeg synes hun er kjempe dyktig på det hun gjør. Hun selger aller mest one piecer, men har så klart et åpent sinn for alle ideèr! Om dette intereserte deg kan du kanskje ta en titt på http://www.facebook.com/pages/Rebbi-barnekl%C3%A6r/248451035189148???? :-) Om linken ikke funker er det altså Rebbi-barneklær på facebook. Håper du er interesert, og jeg mente absolutt IKKE å være frekk :-)