torsdag 14. juli 2011

Familiebesøk

I går var vi så heldige å få besøk helt fra Vadsø. Tante Aina og onkel Stig var nemlig på en liten tur til hovedstaden, og måtte selvfølgelig få komme utover og se på huset vårt. Daniel var nok litt sjenert til å begynne med, men etter en stund satt han gjerne litt på fanget og koste seg stort hos tante og onkel.
Det er så koselig hver gang vi ser familien fra Vadsø, så vi synes det er litt trist at de bor så langt unna! Heldigvis får vi mer besøk fra samme kanten etter helgen, noe vi gleder oss stort til :)

Ps: Daniel har vært så fin i dag i den nye antrekket sitt, Aina. Og han har allerede begynt å si at han har fått det fra tante Aina (og noen ganger får onkel Stig også være med). Jeg fikk ikke tatt bilde i dag, men det skal postes neste gang han har det på! Tusen takk!

1 kommentar:

Marianne sa...

Herligeland så stor og fin Daniel er altså!
Din blogg har jeg jo lest, også i min selvpålagte bloggpause, men jeg har nok ikke vært knallflink til å kommentere.
Men jeg har fulgt med altså! Og gleder meg til fortsettelser om hus, kid og alt sammen :)