torsdag 30. juni 2011

Siste dag i barnehagen

I går hadde Daniel altså siste dagen sin i barnehagen. Utrolig trist at han ikke skal tilbake, siden vi har vært veldig fornøyd med barnehagen! Alle de ansatte er så utrolig koselige, og alle som jobber på de forskjellige avdelingene ser ut til å kjenne alle barna.
I går hadde de spist is og kost seg ute i solen, og alle syntes det var så trist at Daniel ikke skulle tilbake. De hadde også laget en minnebok, hvor de hadde limt inn bilder fra det siste halvåret og skrevet små historier om hva de har pleid å gjøre. Utrolig koselig!!! Den skal vi ta godt vare på, så Daniel kan lese den når han blir større også :)

Nå får vi bare krysse fingrene for at vi blir like fornøyd med Daniel sin nye barnehage. Førsteinntrykket mitt var ihvertfall veldig bra da jeg var innom der for noen mnd siden. Men først skal lille ha en laang sommerferie. Vi får håpe han ikke blir lei ;)

3 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Alltid litt vemodig når de skal skifte plass, det synes jeg også :). Kjekt at dere har vært fornøyde med barnehagen iallefall, håper den neste blir vel så bra!

*Mari* sa...

Å litt trist, men han kommer sikkert til å storkose seg i den nye barnehagen også! Jeg synes alltid det er trist når fine ting går mot en slutt! Godt det som regel er noe enda bedre i vente :-)

Klem

Regni sa...

Jeg forstår godt at det er litt vemodig at han slutter i barnehagen dere har vært så fornøyde med, men heldigvis er han jo fremdeles så liten at overgangen til et nytt sted ikke blir noe vanskelig. Sommerferie høres herlig ut, håper dere får masse fint vær og lykke til med å komme i orden i ny-huset. :-)