lørdag 4. juni 2011

Bursdagsfeiring

 I dag fylte fetter Kornelius tre år, og det måtte selvfølgelig feires! Hele familien var invitert på nydelig middag og deilige kaker. Daniel orket ikke middag, men mesket seg med både kaker, sjokolade og is. Han har nok kommet i en alder hvor man ikke klarer å holde tilbake på sånne ting lenger - ihvertfall ikke i sånne sammenhenger som dette :)

Den aller fineste gaven Kornelius fikk i dag, var en brannbil i tre fra butikken Sprell. Begge gutta var ihvertfall i ekstase over den fine bilen, og brannmennene føk opp og ned stigen i full fart :)

Etter at vi kom hjem fra bursdagsfeiringen ble lille dessverre syk - vi har igrunn merket at han ikke har vært helt 100% hele dagen. Nå ligger han febervarm i sengen sin og puster og peser stakkars. Vi får krysse fingrene for at det er raskt overstått!

3 kommentarer:

Størstepia sa...

Nei så rart... Her våknet storebror opp med feber og halsbetennelse idag:( Etter 2 timer på legevakta, så kapitulerte vi og ringte en lege vi kjenner og fikk resept av henne isteden... Er grenser for hvor lenge man bør la små syke barn vente syns jeg!! Får håpe Daniel sover det av seg, han har virkelig vært uheldig med mye feber og sykdom syns jeg:( God klem fra størstepia

Bling - our elf on the shelf sa...

Noah har en ark fra Sprell. Han sitter der å leker med Noahs ark på gulvet inne på rommet sitt hver dag, søtingen. Kornelius og Daniel ser ut til å kose seg. Jeg er forøvrig straks 33 år, og jeg har også problemer med å spise masse mat når jeg vet at det er kaker på bordet ;)

Håper prinsen kommer seg fort.
Klem

Anonym sa...

Sprell har så mye fint:)

Så koselig hus og hage dere har kjøpt. Gratulerer så masse, der kommer dere til å få det kjempefint!

Kan jeg spørre hvilke argumenter/grunner dere hadde til å flytte fra Oslo? Er bare nysgjerrig:)

God bedring til lille Daniel.

Hilsen "Fantorangen-guttemamma" :-)