mandag 4. april 2011

Et lite hus

Første gang jeg så en pimpet settekasse var vel i "foreldre og barn" like etter at Daniel ble født. Jeg tenkte med en gang at en sånn skal jeg også lage til Daniel en gang. Siden har jeg sett mange utgaver av settekassene, og synes at de er like fine alle sammen!

I høst kjøpte jeg denne husformede settekassen på markedet på Birkelunden. Men det var først for en mnd tid siden at jeg fikk ut fingeren og gjorde den ferdig..
Jeg glemte selvfølgelig å ta før bilde, men den var grønn og rosa da jeg kjøpte den. Jeg har malt den lyseblå og limt inn diverse dekorpapir i noen av lukene. Den har ikke fått noen egen plass på veggen enda, men jeg har en liten plan for den som dere sikkert får se senere :)

8 kommentarer:

Gøril sa...

Det ble jo kjempefint, jo.
Skal si du har mange talenter.

:)

Hegeslilleboble sa...

Den ble superfin! Har også tenkt på dette flere ganger, men har ikke kommet så langt....

Elin sa...

Kjempefint! Jeg har lyst å fikse noe sånt selv, bare at jeg må ha to...
Husker jeg hadde en selv da jeg var lita, bare at min ikke var så fargerik og fin.

Siv Iren sa...

Den ble superfin!!! Ah, jeg tenker sånn selv. NÅ må jeg få tak i en settekasse og lage sånn jeg også. Kanskje helgens loppermarkeder kan hjelpe meg på vei:)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så fin den er!
Så bra måte å få de gamle settekassene fine igjen. lurer på om mamma har min enda ..hmmm

ha en fin kveld

Ida sa...

Så stilig det ble! Gleder meg til å se planen din:-)

Jannika sa...

Wow - kreativ du er! En inspirasjon!:-)

Anonym sa...

Så utrolig fin den ble. Du er kjempeflink!
Det er så koselig å lese bloggen din. Daniel er jo like gammel som gutten min, derfor blir det litt ekstra kjekt:)

Håper dere får vår veldig snart. For jeg skal nemlig til Oslo i helgen:)

Hilsen Fantorangen-mamma:)