lørdag 5. mars 2011

Fastelavn

 Vi feiret fastelavn på forskudd i dag, siden Daniel skulle på overnattingsbesøk hos mormor og morfar. Der fikk vi servert de beste fastelavnsbollene jeg har smakt på aldri så lenge. Hemmeligheten var visst å blande vaniljekrem i den vanlige kremen, mmmmm...

I ettermiddag/kveld har både pappaen til Daniel og jeg jobbet, mens Daniel har kost seg hos mormor og morfar sammen med tante, onkel, fetter og kusine. Jeg fikk tilsendt noen bilder, og det ser ihvertfall ut som om de har kost seg stort med aking og utelek :)

Nå skal jeg straks hoppe i seng og pleie en liten forkjølelse, før jeg skal tidlig opp og på jobb igjen i morgen tidlig. Ønsker alle en finfin lørdag!

3 kommentarer:

Regni sa...

Vi skal spise boller i morgen, nå gleder jeg meg! Vet ikke om det blir vaniljekrem i kremen, men det hørtes jo veldig godt ut, kanskje jeg skal tipse bollelageren om det. ;-) Så mye snø det er på østlandet enda. Her er det lenge siden vi så den siste snøen, håper våren er rett rundt hjørnet nå, selv om det ser koselig ut med aking og utelek i vinterlandskap også. :-)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så flink du er til å bake da, jeg hadde helt glemt at det er fastelavens.

Håper du føler deg bedre i dag og koser deg på jobb!

Bling - our elf on the shelf sa...

Her har vi spist boller i dag, og det var både godt og hyggelig :)
Håper du har hatt det kjekt på jobben.
klem