onsdag 16. februar 2011

Fortsatt på utkikk

Vi bestemte oss for å legge inn bud på det rekkehuset vi var og tittet på. Jeg vet at mange er nysgjerrig på hvordan det gikk i dag, og huset gikk dessverre for en del mer enn det vi var villige til å gi. Så da er vi fortsatt på utkikk... Vi vurderer også fortsatt den eneboligen jeg nevnte sist da.
Blir spennende å se hva vi ender opp med til slutt. Hvis vi ender opp med rekkehus, så tenker vi at vi sikkert kommer til å flytte igjen om noen år, for jeg kommer nok helt sikkert til å ønske meg mer plass etterhvert ;)

Jeg har jobbet hele dagen i dag, og kom akkurat hjem. Så nå skal det bli godt å komme seg i seng! Og hvis noen har en avtale med meg kl 12 i morgen, så har jeg dessverre glemt det. Det sto nemlig 12 i almanakken min, noe som antyder at jeg har en avtale da. Men siden det ikke sto noe mer, så har jeg nå laget en ny avtale.. Hihi..

2 kommentarer:

Gøril sa...

Så synd dere ikke fikk det, men det kommer nok mange nye sjanser. Plustelig sitter dere med drømmehuset.

Jeg ønsker meg så inderlig et stort hus, med stor verandra og en hage, og stort bad, stort kjøkken, stor stue, opptil flere soverom og gjerne et bad til. Slik du også ønsker deg ja?

jeg må nok bare vinne i lotto først, nemlig. Isj.

Lykke til videre i jakten på hus, jeg følger spent med :)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Det er ikke noe gøy, budrunder er spennende men kan for gå veldig høyt opp!

Håper dere finner et nytt sted dere liker, og da får den.

klem