mandag 2. august 2010

Vel fremme

Da er vi vel fremme i Bogen, som ligger midt imellom Harstad og Narvik.
Turen oppover gikk ganske bra. Utrolig nok ble jeg plassert på et midtsete imellom to personer. Er det ikke merkelig at de plasserer folk med barn på fanget på et midtsete?? Jeg spurte en av flyvertinnene om flyet var fullt, og det var det visst. Men da vi tok av, la jeg merke til at det var et ledig sete like foran oss. Han som satt ved siden av oss var snill nok til å flytte seg, og vips så hadde vi et ekstra sete. Det var nok redningen vår under turen :)

Vi har allerede hatt besøk av to av mine søskenbarn og Daniel sin tremening med sin baby, Oliver (snart 4 mnd). Nå sover Daniel søtt, og Daniel sin morfar og jeg koser oss i stua. Vi krysser fingrene for ok vær i morgen, så blir det kanskje en liten fisketur. Vi er også invitert på hytta til min fetter, Daniel sin tremening og lille Oliver. Ferie er herlig!!


2 kommentarer:

Mariann sa...

Kos dere masse og så bra at flyturen gikk bra.
Er det ikke herlig når mennesker er snille og høflige nok til å flytte seg for å gjøre flyturen behagelig for alle og enhver?
Det gjør meg glad.

Gøril sa...

Kos dere masse :)