mandag 23. august 2010

En milepæl er nådd

*SNUFS* Da var dagen altså her; Daniel har begynt i barnehagen. Selv om jeg i det siste har begynt å glede meg litt, og sett at Daniel virkelig har vært klar for barnehagestart, så er det veldig rart. Tiden siden han ble født har bare flydd avgårde, og selv om jeg har hatt ekstra permisjon, så føles det som om jeg akkurat var sprekkeferdig og klar for å ta fatt på permisjonslivet.

Dagen har gått kjempebra!! Vi lot like godt Daniel være der alene litt også, og han hadde vært i veldig godt humør. Det ser også ut som at han har fått seg en kompis allerede. Jeg la ihvertfall merke til at han fant tonen med Lukas på torsdagen da vi var innom, og i dag hadde de visst lekt sammen lenge. Det varmer selvfølgelig et mammahjerte! Og hvis noen lurte; nei, han har ikke lugget noen i dag ;)

Vi gleder oss til fortsettelsen i morgen..

7 kommentarer:

Elin sa...

Nååååh... Jeg blir rørt jeg altså!
Store lille brnehagegutten!

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det at det har gått så fort. Det føles virkelig ikke lenge siden vi satt med tjukkmagene og ventet utålmodig på at de små skulle melde sin ankomst. Jeg logget spent på nett hver morgen for å se om det var noen som hadde nyheter å komme med. Og jeg var like glad hver gang at noen hadde nådd målstreken. Nå har vell alle mødrene nådd målstreken for permisjonstiden, og de aller fleste maibarna begynt i barnehagen. Det er stort, men alikevell rart...

Siv Iren sa...

Så fint bilde, gleder meg til fortsettelsen:)

Gøril sa...

Det er veldig rørende, stort, litt skummelt og veldig morsomt :)
Barnehagelivet blir nok godt ja.

Fint bilde av gutta dine.

Bling - our elf on the shelf sa...

For et flott bilde som illustrerer en stor hendelse i vesleprinsens liv :)

Pia sa...

Så bra at det går fint! Flott bilde av stor og liten!

Mariann sa...

Så deilig at det har gått så bra. Danielsen var nok barnehageklar han. Og så bra for dere at han ikke har blitt "luggern" den første dagen :)...

Og ja, det blir spennende med denne blodtesten. SKal til fastlegen i morgen, så tenkte bare å høre hva hun mener først, det koster jo 1500,-... selvom jeg egentlig har bestemt meg for å gjøre det...

Ha en topp tirsdag. KLEM

Ida sa...

Gratulerer med en barnehagegutt i huset. Jeg tror dere kommer til å se at det skjer mye med han de neste ukene- kjempespennende og gøy:-)