torsdag 1. juli 2010

Travle dager

Det er sommer og sol, og det betyr at det er masse som skjer om dagen! Dagene flyr avgårde, og jeg føler at jeg ikke rekker å gjøre alt jeg egentlig har lyst til.

Siden pappaen til Daniel hadde en kort arbeidsdag i dag, tok vi oss en tur på lekeplassen på ettermiddagen. Vi kan vel telle på en hånd de ettermiddagene vi har sammen i sommer, siden vi jobber om hverandre hele juli. Så da er det bare å kose seg og utnytte de dagene vi kan være sammen hele familien.

På lekeplassen traff vi fetter Kornelius, tante og onkel. De har oppdaget det samme som oss, nemlig at man MÅ komme seg en tur ut med barna om dagen. Det er så godt for barna å få litt annen stimuli og å få ut litt energi.

Barna blir jo fryktelig utålmodig hvis man sitter hjemme en hel dag. Jeg regner med at de fleste kjenner seg igjen i dette??


Jeg må si at jeg synes at det er perfekt sommervær nå. Det er perfekt temperatur, og litt bris. Jeg er av de som virkelig ikke trives når det blir alt for varmt, så for min del er det fint hvis det ikke blir varmere nå..



For de stakkarene som er gravide (jada, jeg tenker fortsatt "stakkars" når jeg ser folk som er gravide. Enda det er godt over et år siden jeg var gravid selv nå) , vil jeg tro at det er mer enn varmt nok som det er. Det er ikke lenge til Daniel får en liten kusine nå. Vi gleder oss stort!


Endelig har vi fått kjøpt et lite sett med bøtte og spade til Daniel også. Vi har flere ganger vært på lekeplassen og savnet dette. Vi har fått skrevet på navn allerede, for sist vi hadde det med oss forsvant det ut av synet med forskjellige barn hele tiden.
Settet er forresten kjøpt med litt av bursdagspengene fra bestemor. Sammen med ordentlige sko, solhatt fra polarn o pyret og en shorts :) Tusen takk bestemor!

Ingen kommentarer: