onsdag 30. juni 2010

Hopsi deisi og premierefest

Drømmehagen er gull når mor skal ordne seg for fest :) Tro det eller ei, men det er første gang Daniel ser på drømmehagen. Sist jeg prøvde å vise han det var han ikke interessert, og så gikk det visst ca 4 mnd før jeg tenkte på å prøve det igjen...


Nå kommer snart mormor for å passe Daniel. Mor skal på premierefest for det supre programmet "sommertid" som hadde premiere på tv2 på mandag. Jeg regner med at dere har tenkt til å se på kl 20 i dag?? Grunnen til at jeg får gå på premierefest er at jeg er den store stjerna i vignetten. Hehe, bare følg med når dere ser vignetten i dag, så skjønner dere hva jeg mener ;)

Her er kveldens antrekk. Må bare få på meg sko, smykker, litt mer sminke og fikse håret litt, så er jeg klar :)

3 kommentarer:

Siv Iren sa...

Kos deg masse, nå må jeg jo bare se:) Utrolig fin og sommerlig kjole, håper været letter litt til kvelden.

Karianne sa...

Kos dere masse, kjipt at jeg ikke fikk til å bli med. Men ha d gøy, så sees vi nok snart. Klem

Janet sa...

Hehe. Jeg tok akkurat bilde av poden min i dag, som lignet på dette. Men han er da bare 5 måneder og så på drømmehagen i dag for første gang. Han smilte og lo og syns det var stor stas. Gud hjelpe meg :)
Fin du var i kjolen. Håper du har en fin kveld!