fredag 18. juni 2010

Vi er hjemme igjen

Da er vi vel hjemme etter nok en vellykket hyttetur. Denne gangen var det litt mer vind og kjøligere i luften, så ikke fullt så fint vær som sist. Men for all del, vi klager ikke :) Vi har hatt det helt supert!!
Vi kom hjem på dagen i går. Jeg rakk såvidt og lempe av bagasjen, spise litt og hilse på pappaen til Daniel, før jeg måtte dra på jobb. Og etter å ha vært stuptrøtt på jobb, og avslutningen på vakten ble rimelig hektisk, før jeg kjørte hjem og lette i en liten evighet etter parkeringsplass, så ble ikke blogging prioritert i går ;)

I dag skal denne kjekke karen her til mormor, mens mammaen og pappaen skal ut på 40 års feiring. Men før det har vi en date med tante Silja som er i byen. Best å komme seg i dusjen snart..

Ønsker alle en super dag og en finfin helg!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Herlige sommerbilder! Ser jo ut som at dere har hatt strålende vær da:)

kimberlee.blogg.no sa...

Ser ut som dere har hatt en fin dag på hytta:) Hvis du har lyst til det kan du bli med på Give away inne på siden min:)

Anonym sa...

Jeg møtte mormor og Daniel på toget i dag! Artig med blogg! De så ut til å kose seg, og Daniel var enda søtere i virkeligheten, der han satt og smilte til fremmede damer som på mystisk vis kjente ham igjen på toget.

mona sa...

Marianne: Vi hadde en dag som det var ordentlig fint, derav bildene ;)

Marenkargrethe: Så utrolig morsomt at du traff Daniel på toget da!! Byen er jo ikke stor :)