lørdag 26. juni 2010

En sånn unge som alltid er ren

For en stund siden spurte en venninne av meg om Daniel er en sånn unge som alltid er ren. Hehe.. Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye over saken, men jo; jeg må nok innrømme at han er en sånn unge. Jeg orker rett og slett ikke å se på mat eller annen skitt i ansiktet, eller andre steder for den saks skyld. På sykepleierskolen lærte jeg at alle har tvangstanker til en viss grad, så jeg kan jo trøste meg med det kanskje?
Jeg regner med at det ikke blir like lett å holde han ren når han blir større, og når man eventuelt får noen søsken i huset da. Men kjenner jeg meg selv rett, så er jeg vel gal nok til å gjøre et forsøk ihvertfall ;)

Her er ihvertfall et herlig bevis på at han ikke alltid er like ren. Daniel var strålende fornøyd med å få yoghurt naturell med blåbær og banan til lunch i går.


2 kommentarer:

Silje - Et Fotografisk Minne sa...

Han er skjønn, Mona :)

Mariann sa...

Hehe, fin han var der :). Emilie er absolutt en av de som IKKE er rene hele tiden. Har gitt opp :) Ha en flott søndag. KLEM