tirsdag 8. juni 2010

En liten mann på besøk, og et hyggelig møte i sandkassa

I dag har Daniel og jeg hatt besøk av William. William er i barselgruppa til Daniel, og siden han manglet dagmamma i et par dager, sa vi ja til at han kunne være sammen med oss :)

Selv om vi kom litt skjevt ut, og Willilam var litt misfornøyd akkurat da han kom, må jeg si at dagen har gått veldig bra. William ble snart varm i trøya, og gutta lekte så fint sammen.

Ja, hvis man ser bort ifra at Daniel var i overkant ivrig på å ta lekene til William. Og at han ved en anledning prøvde å mate William med en plastbit, og ved en annen anledning prøvde å stikke spaden i øyet hans.. Best å følge med ;)

På lekeplassen så vi plutselig en liten, søt jente som vi har sett før. Der var nemlig lille Ada som vi har fulgt gjennom bloggen en stund, men aldri møtt. Veldig morsomt å treffes tilfeldig på den måten! Og mammaen hennes var veldig hyggelig :)

Da vi kom hjem i dag kjente mor seg ganske sliten. Det tar visst på å gå lang tur med en ti-kilos unge på ryggen og en i vogna. Så i kveld skal jeg bare se på tv og gjøre ingen verdens ting.


Håper alle har hatt en fin dag!

3 kommentarer:

Laila sa...

Takk for sist! Var utrulig morsomt og kjempe kos å treffe dokke i virkeligheten:) Håper vi sjåast igjen!

Marianne sa...

Ser ut som at dere koste dere gjennom dagen. Er jo morsomt for barna å ha litt selskap, men skjønner godt at du var sliten:)

Marthe sa...

Jeg har ikke fått rotet meg inn hit før nå - men det så jo ut som guttene hadde det koselig også. Nok en gang, tusen, tusen takk for hjelpen <3 Klem fra William og Marthe