lørdag 12. juni 2010

40 års lag

I går startet Daniel og jeg dagen med å besøke Veronica, en gammel venninne som jeg dessverre ser litt for sjeldent. Det som er så hyggelig er at selv om vi ikke ser hverandre så ofte, så går praten alltid like lett, og det føles ikke som det er lenge siden sist i det hele tatt. To andre gode venninner var også med, og vi fikk skravlet masse (selv om barna maste litt innimellom ;)).

På kvelden var det duket for 40 års lag for Thomas. I går var det kun familie og de nærmeste m/barn, så blir det skikkelig vennefest neste helg.
Vi tenkte først at Daniel kunne legge seg til å sove i vogna mens vi var der, og så sove videre i bilen og hjemme. Men siden Daniel var i knallhumør, og tiden fløy, så ble det heller til at han var leenge oppe.
Jeg tror nesten aldri jeg har sett han le så mye som på slutten av kvelden, når han åpenbart var skikkelig overtrøtt. Da vi satt oss i bilen sloknet han som en stein før vi kom oss ut fra parkeringsplassen. Og når vi kom hjem kunne vi bare bære han fra bilstolen og inn i senga, hvor han sov videre. Fantastisk gutt å ha med seg på arrangementer!!!


Vi hadde det selvsagt utrolig hyggelig! Vi fikk servert nydelig mat, barna holdt show med adjektivfortelling og nasjonalsangen "prompet" under armen, og Thomas sin onkel holdt fakirshow til stor glede for barna.

I dag har vi vært sammen fetter Kornelius, tante og onkel, og tatt livet helt med ro. Nå skal jeg se om ikke jeg får gjort noe fornuftig før det er tid for å komme seg i seng.

Ingen kommentarer: