onsdag 5. mai 2010

Playdate og piknik

For en herlig dag! Etter snøværet i går var det plutselig skikkelig vår igjen i dag. Vi hadde en date med tre venner av Daniel og mammaene deres. Siv bor utrolig fint til med lekeplass og bord m/benker i bakgården, så vi tok vi like godt en piknik ute.

Kan man få det noe bedre?? Nydelig mat og hyggelig selskap ute i deilig vårvær :)


Og barna var superfornøyde med å få leke sammen i sandkassa. Det ble sandkassedebut for både Daniel, Stella og Thomas, mens Mali er dreven allerede.


Daniel observerer jentene som krangler om lekene; "hmm, er det sånn det skal gjøres??"


5 kommentarer:

Pia sa...

Tenk så mye som skal erfares og oppdages! Sandkasseleiking, krabbe/gå rundt i gresset, gå ute barbeint (får håpe på en varm sommer...)

Gøril sa...

Det så kjempekos ut, for stor og liten.
Her snør det bare, så vi er for det meste inne gitt.
Håper våren kommer snart her også :)

Har forresten fått så mye skryt av uglebildet du lagde. Alle synes det er så kult, og lurer på hvor jeg har kjøpt det :)

Siv Iren sa...

Vi hadde det superkoselig, inviterer gjerne til lunch senere i sommer også:) Du får komme en tur du også Gøril;)

Mariann sa...

Ja det så helt fortreffelig ut, gode venner, glade barn og fint vær.
Og få servert lunsj ute har jo ikke skjedd ofte i år enda.
Vi får da inderlig håpe at når det har vært såååå kaldt som det har vært denne vinteren så kommer det en skikkelig hetebølge og varmer opp hele Norge slik at vi kan bade hele sommeren igjennom ;) Det hadde vært noe det

Mariann sa...

Det så utrolig koselig ut :) Og bare vent til Daniel begynner i barnehage da blir det fort kamp om lekene og mitt/ditt :). Emilie forandret seg omtrent på dagen, må jo kjempe litt mer der tror jeg.

Begynner å bli lei hele NAV... hater det rett og slett, håper jeg snart blir bedre så jeg slipper å forholde meg til de....

KLEM