mandag 8. mars 2010

Oppdatering

Her i Airlie beach fortsetter vi med å nyte livet. De siste dagene har gått med til å slappe av ved det fine bassenget, turer i "sentrum", bading i lagunen, is-spising osv..


I går da vi gikk hjem til hotellet, møtte vi på en gjeng med kakaduer som satt i et tre. Pappaen til Daniel fortalte da at han hadde lest at man ikke måtte mate de, siden de er aggressive. Jaja, tenkte mor, "jeg har uansett ingen planer om å mate fuglene". Da vi var vel inne i leiligheten satt mor seg litt ut på verandaen. Og hva skjer?? Jeg blir "overfalt" av 6-7 kakaduer. Det vil si, de sitter bare på rekkverket, den nærmeste under en halvmeter ifra meg. Men siden Erling nettopp hadde sagt at de var aggressive, så føltes det litt skummelt. Noen gutter på balkongen under ropte "look at all the cockatoos up there!!!" og tok bilder og lo når jeg ropte noen gloser og rømte inn..
Jeg fikk dessverre ikke tatt noe bilde av alle samlet, men har noen bilder av en og en.



Jeg har alltid vært glad i hodeplagg, og når jeg er på ferie, så kjøper jeg meg alltid en hatt. Her er årets utgave, som Daniel ihvertfall syntes at var kul.



Daniel har fått prøve å huske for første gang her nede, og det var populært. Forresten så har vi tre trappetrinn i leiligheten her, og de klatrer han opp på 1 - 2 - 3. Vi har måttet plassere noen stoler foran, sånn at han ikke skal klatre opp og falle ned igjen.


Æsj, nå regner det... Må løpe inn og har ikke nett inne

1 kommentar:

Siv Iren sa...

Det høres ut som om dere har det helt fantastisk! Så flink Daniel er, og suuupersøt:D