mandag 15. mars 2010

En liten gutt

Ja, det er visst en liten gutt vi har. Det blir bare mer og mer klart for mor at Daniel ikke er en baby lenger...

I går leide vi bil i Rockhampton. Og her i Australia har ikke folk fått med seg at det er mye tryggere å ha de små bakovervendt, så det var ikke mulig å få et bakovervendt sete til Daniel. Jeg syntes han så så stor ut der han satt i det forovervendte setet. Han likte det veldig godt selv også, men det blir nok enda en stund til han får lov til å sitte den veien hjemme.

Vi har også fått overta denne lille reisetrillen etter Zara. Jeg følte virkelig at jeg trillet på en liten gutt og ingen baby da vi var i dyreparken i dag.
Forresten så har den andre fortanna tittet såvidt frem i dag. Jeg håper den har kommet helt ut til i morgen, da starter nemlig den lange hjemreisen..

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi! Nydelig liten gutt!! :D
Blir spennende å se hva han synes om gamlevogna og vinterklær, etter å ha kost seg med shorts og reisetrille :D

Tenk at turen deres har gått så fort! Til og med jeg synes det :( Håper dere overveldes med god service og hyggelige overraskelser hele veien hjem!! Klem til dere! :)

Og: Gratulerer med enda en tann! :D

Karianne sa...

Hehe lille store Daniel:) har fulgt m på bloggen hele veien og ser ut som om dere har hatt en fantastisk tur! God tur hjem, gleder meg til å se dere igjen. Stor klem

Marianne sa...

Husker godt da jeg plutselig en dag også fant ut at eldstemann var blitt en liten gutt -og ikke en baby lenger. Er en morsom tid dere har fremover:)

God tur hjem:)