fredag 19. mars 2010

Drømmefabrikken

I dag har Daniel vært på fotoshoot. Han var så heldig at han var en av barna som fikk gratis fotografering hos Silje, siden hun trengte å bygge seg en portefølje. Hvis du ikke har besøkt bloggen hennes, så er det virkelig verdt en titt!! Hun tar fantastiske bilder, og i tillegg lager hun utrolig fine manipulasjoner av bildene sine.
Hun har nettopp startet opp på ordentlig, og tar oppdrag. Hun gjør både nyfødt-, baby, og gravidfotografering.

Dette bildet er av min venninne Mina sin nydelige datter.
Det er ikke sikkert at vi får manipulasjon av Daniel, men mor vurderer om vi kanskje skal bestille en isåfall. De er jo utrolig fine!!!
Jeg gleder meg stort til å få se bildene som ble tatt i dag ihvertfall :D

2 kommentarer:

Renathe sa...

Åååh hun er kjempeflink! Gleder meg til å se bilder av Daniel! :)

Bine sa...

Så nyyydelig bilde!! Gleder meg til Daniel-bilder jeg og ;)
Skel sjekke siden til Silje nå!