fredag 11. desember 2009

Helg igjen

Da var det helg igjen gitt.. Dagene bare flyr avgårde!

I går hadde vi fullpakket dag med tur til Ski storsenter for å handle julegaver, og så tur til Daniel sin mormor og morfar, hvor jeg fikk malt første strøk på den nye tallerkenhylla. Jeg tror jeg må male tre strøk da, noe som var litt skuffende... Men jeg håper og tror at første strøket er det verste.
I dag har mor fått vasket og ryddet litt i heimen til helgen. På søndag kommer det noen venninner hit på juleverksted, og siden vi har full dag i morgen så måtte vi få ryddet litt i dag. Vi har også vært en liten tur ute på shopping, og fått unna de siste julegavene til min familie. Disse gavene skal vi dele i morgen, så det var på tide å få de ferdig ;)
Puh.. Nå slapper far og mor av i sofaen med et lite glass rødvin foran tvèn. Daniel sover søtt i sengen sin. Han har fått spist brødskive i dag, og mor var glad for at hun ikke hadde støvsuget før han spiste, for å si det sånn. Han likte det da, og tygde godt med gommene sine. Hehe..

Håper alle får en fin helg!!


Daniel fartet rundt i bleia etter at han hadde badet i kveld. Han er jo så søt, lille gullgutten til mamma :D


1 kommentar:

Marie sa...

Hei!
Vi skal ha juleverksted her paa mandag! 3 voksne og 6 barn! Hva skal dere lage da? Gleder meg jeg! :)