torsdag 31. desember 2009

Året 2009

Inspirert av flere andre bloggere, tenkte jeg å lage en liten årskavalkade. Det er ihvertfall ingen tvil om at det har blitt tatt flere og flere bilder etterhvert som året har gått...

Januar:

I januarmappen min fant jeg tre bilder av fetteren til Daniel. Det er tydelig at det ikke skjedde stort annet enn jobbing og et par besøk til Kornelius. Hehe..

Februar:

Magen vokser og en helg er russebiljentene og jeg i Son. Vi svømmer i det deilige bassenget på det nye Spa hotellet og sover hos Jannika. Utrolig koselig!


Vi flytter inn i ny leilighet (dette bildet er fra den gamle)

Mars:

Russebiljentene drar på hyttetur. Jeg begynner å bli stor, og orker såvidt å gå et par kilometer på ski.

April:

April går stort sett med til å komme i orden i leiligheten og til å få kjøpt inn det siste til gullet som skal komme. Jeg er halvt sykemeldt og veldig klar for permisjon da den starter 20 april..
Christian Frisell tar noen fine magebilder.


Vi er på besøk hos mamma og pappa for å feire bursdagen til pappa. Jeg føler meg rimelig klar for at lillegutt kan komme..

Mai:

2 mai kommer verdens fineste lille gutt. Alt går på skinner og livet er fantastisk!!
Daniel har fått skiftet sin første bleie.

Mormor og morfar er de forste som kommer på besøk morgenen etter fødselen. Magen til mamma var fortsatt større enn Ida sin som var 6 mnd gravid dagen etter fødselen.

Juni:

Det er deilig sommer og livet er herlig. Vi nyter livet med trilleturer og turer på cafe. Daniel er på sin første fest, sammen russebiljentene med russemennene.
Daniel og tre russetanter (to av dem gravide)

Vi er på søndagspicnik i parken med pappa

Juli:

Daniel vokser og trives. Pappaen til Daniel jobber, så Daniel og jeg reiser på en herlig nordnorgeferie. Vi har perfekt vær og koser oss med fiske og turer til båda Harstad og Narvik.
Christian Frisell er snill igjen og tar noen herlige bilder av gullet



Herlig sommer i nordnorge!!

August:

Daniel og jeg fortsetter ferien. Vi får en herlig båttur til Svolvær og reiser videre nordover til Vadsø. Pappaen til Daniel kommer også oppover en liten tur.




September:

Det som må være den beste høsten noen sinne starter. Vi fortsetter å nyte livet, og triller herlige turer i det deilige høstværet. Daniel får såvidt begynne å smake på vanlig mat, og er ganske skeptisk..




Oktober:

Den fantastiske høsten fortsetter. Vi reiser til Gol for å kjøpe ny bil, og triller utallige turer i det fine været. Daniel har blitt så stor at vi bytter til sportsdelen av vogna, og han er storfornøyd!!





November:

Tiden flyr avgårde, og Daniel er allerede 6 mnd. Vi starter såvidt med forberedelsene til jul, og Christian Frisell tar flotte bilder til julekortet vårt.


Desember:

Vi reiser på juleferie til Vadsø og koser oss med julefeiring sammen familien. Utviklingen til Daniel skyter virkelig fart, og mot slutten av mnd er han høyt og lavt.




Jeg håper jeg husket å få med det viktigste. Da vil jeg benytte anledningen til å takke alle for et herlig år. En spesiell takk til dere som vi har fyllt hverdagene sammen med, med trille- og cafèturer. For meg har dette vært det beste året noen sinne, jeg gleder meg til fortsettelsen i 2010.
Med det vil vi ønske alle et riktig GODT NYTT ÅR!!

4 kommentarer:

Siv Iren sa...

Utrolig koselig å se en sånn kavalkade når man har fulgt dere nesten hele veien:)

Elin sa...

Åååh... Jeg blir litt sentimental av å se gravidbilder av deg (du var virkelig flott!!), og tenker tilbake til tiden vi delte på SM :)

Tenk så mange store ting som har skjedd i løpet av 2009! Det var et fint år!!

Godt nytt år Mona!! Ønsker deg og dine kun det beste :)

¤ Mini&moi ¤ sa...

Ja, det er ikke bare bare å bli klok på disse små;-) Vi krysser fingrene for at han forstår at han kan sove lenger her hjemme også.

En kjempefin kavalkade du har laget! Må si den lille karen deres er bereist.Gøy at han har fått oppleve så mye allerede.

God natt fra Drammen

Gøril sa...

Jeg har ikke hatt tid til å kommentere før nå. men har vært innom å lest alt, da.
Kjempefine bilder, som vanlig.

Og Daniel som har blitt så flink at han går noen skritt også, han er rett og slett utrolig dyktig.
Og veldig søt.

Håper dere hadde en fin nyttårsaften :)