torsdag 8. oktober 2009

Gammel skattekiste

For litt siden tok jeg med meg en del "gamle skatter" fra mormoren og morfaren til Daniel. En av disse "skattene" var en kiste i tre som jeg selv snekret på barneskolen. Etter litt pussing og et par strøk med maling synes jeg ikke den ble så verst.. Denne skal Daniel få for å ha sine skatter i.


Den var jo selvfølgelig fyllt med noen gamle skatter også. Noen ville kanskje heller kaldt det for gammelt ræl, hehe.. Men jeg har ihvertfall gode minner om alle tingene som lå oppi :)

Jeg limte på en liten bjørn og en liten "ball" som jeg har heklet selv. Jeg synes det så litt ut som at bjørnen spiller fotball..



6 kommentarer:

Marie sa...

Fortell fortell, hva var oppi boksen? Noen gamle minner fra "Mona og Marie -tiden"? :)
Flink du har blitt til aa hekle da! Du boer ta en titt paa Moenster arkivet (paa blogglista mi), der har de mange fine oppskrifter!

mona sa...

Jada, det var nok noen gode minner fra den tiden! Skal se om jeg får tatt noen bilder og laget et eget innlegg senere i dag ;)

Anonym sa...

Hei Mona. Fin blogg du har. Jeg la meg til som følger hos deg og lagt deg i blogglisten min. Så du la deg til hos meg også, hyggelig! Kjempesøt gutt du har. Gleder meg til å lese videre hos deg.

Så fin den skattekista var da :) Koselig at du har laget den selv og at den er tatt vare på.

Ha en fin torsdag :)

mona sa...

Marie: Jeg har forresten bare heklet "ballen" altså. Ikke bamsen, hvis du trodde det.. Jeg er ikke så flink..

Merete: Koselig at du la deg til som følger. Fant bloggen din da jeg så det. Veldig koselig blogg som jeg skal holde meg oppdatert på! Skal oppdatere blogglista mi også, så du kommer med der :) Herlige barn du har!!

Gøril sa...

Det er morsomt å finne slike gamle skatter.
Jeg fant dagboka mi fra ungdomsskolen en dag, jeg tør nesten ikke lese i den, blir jo flau, hihi..

Du er kjempeflink å hekle da. Jeg kan ikke sy i en knapp engang, så for meg er du superflinkus.
Forresten, kjempefin skattekiste Daniel får :)

★ Heidi ★ sa...

Saa herlig skattekiste:) Og saa fint du har dekorert den. Slike ting har jeg bare SAA sansen for!