fredag 18. september 2009

Øyebetennelse og dagen i dag

Daniel har i noen dager hatt litt puss og rødhet på det ene øyet. Jeg har hittil bare vasket det med en kompress og tenkt at jeg ville se det an. Men i dag var det skikkelig rødt og har begynt å renne. Jeg fant derfor ut at jeg måtte ringe legen for å få resept på øyedråper. Legen min (som sikkert er en av Norges beste fastleger) var så snill at hun fakset resept til apoteket nedenfor der vi bor :)

I dag traff vi en gammel venninne av meg fra sykepleierskolen. Kjempekoselig å treffe Line og den fine lille gutten hennes, Martin Johannes som er 10 mnd. Jeg har vel ikke truffet Line siden vi studerte, så det var jammen på tide.

Siden pappaen til Daniel skulle en tur ut med noen kamerater i dag, fant Daniel og jeg ut at vi skulle dra på overnattingsbesøk til mormor og morfar. Så etter å ha vasket et par maskiner med klær (hurra, vi fikk reparert vaskemaskinen i dag) satt vi kursen ut mot landet.
På veien dro vi innom Ski storsenter og shoppet litt. Daniel fikk noen fine ullplagg fra sin snille mormor, og jeg har bl.a. handlet inn noe til et lite prosjekt som jeg har påbegynt i kveld. Jeg vet ikke om jeg tør å si hva det er før jeg vet at jeg får det til, hehe. Men det innebærer ihvertfall å bruke symaskin, noe jeg forøvrig ikke har gjort siden de gode gamle dagene på ungdomsskolen. Vi får se hva jeg får gjort i morgen ;)

Bildet er tatt med mobiltelefonen, så det var ikke så godt å se det. Men Daniel er ihvertfall skikkelig rød på det høyre øyet.

Daniel hilser på Martin Johannes

Martin Johannes hilser på Daniel


2 kommentarer:

Siv Iren sa...

Stakar, ser det er rødt på øyet:( Supert at legen fikk fakset så du slapp å reise dit!

Kan jeg få tippe på en meitai?

Anneline sa...

Huff a meg, stakkars lille Daniel:(
Håper han blir fort frisk da!

Lykke til med syprosjektet!